sobota 29. března 2014

Velký comeback?

Když jsem zakládal tento blog, bylo to z toho důvodu, že vždy když odněkud přijedu, jsem plný zážitků a zkušeností, o které se chci podělit s ostatními. Prostě potřeba se vypsat. A když moje psaní někomu pomůže při vlastním cestování a plánování, tak mi to udělá ještě větší radost.  Ale znáte to, času je málo, povinností hodně a prokrastinace je mrcha..

Na více jak rok jsem se odmlčel, cestoval, psal si poznámky, ale nic nepublikoval. Za tu dobu jsem navštívil plno krásných míst a ta potřeba "vypsat se" je stále silnější a silnější. Proto se chystám sepsat další články a přídat je sem na web. Když se sem za nějakou dobu podívám, rád si připomenu místa kde jsem byl a co jsem tam zažil. Pamět díkybohu slouží, ale jsou to ty drobnosti, pocity, emoce to co dělá cestování tak vzácným...přesně tyto věci má naše paměť tendenci tak nějak odstrkovat do pozadí a časem úplně eliminovat. A to je škoda.

2 komentáře:

  1. Dočkáme se toho velkého návratu Cestovatele nebo ne? :) Na cestujlevne.com jsi chtěl nějaký feedback, tak tady jeden je ;) Píšeš moc pěkně a podle mě by určitě stálo za to v tom pokračovat. Sama mám cestopisný blog a moc dobře vím, že není jednoduché získat si své čtenáře. A také vím, že napsat cestopis zabere spoustu času. Ale na tvém místě bych to nevzdávala, protože se vždy najde někdo, komu se tvé rady hodí. Já osobně čtu cestopisy ostatních moc ráda, je to pro mě velká inspirace. Takže honem šup sem s dalším článkem :) A kdybys chtěl, můžeš mě navštívit na mém blogu itchyfeetdiary.blogspot.cz :) Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj! Tyjo moc děkuju za pochvalu! :) Tvé stránky vypadají naprosto fantasticky s plno zajimavými místy. To si počtu :) Popravdě sám nevím jak dál :). Plno rozepsaných deníků a zápisků mám "v šuplíku (C:\Users\Kryštof\Documents\Cestování) a až budu mít zase jednouvolnější chvilku rád bych to dokončil....Hong Kong, Macao, Omán, SAE, Belgie, UK, Slovinsko... Popravdě mě tvá návštěva trochu překvapila, nejsem moc na čtenáře zvyklý :D. Nasadila jsi mi brouka do hlavy, děkuji!
      Kryštof

      Vymazat